stureplan - nej tack.

Som ni kanske vet så funderade jag igår på var Katrin Schulman har tagit vägen. Hennes blogg har nämligen varit helt död de senaste dagarna. Och nu läser jag mycket riktigt, att hon har slutat. Jättetrist, och något mystiskt. Att det kom så abrupt, o att hon inte ens förvarnade. Antagligen så hände det något med stureplan.se-människorna, vilket jag i så fall har full förståelse.. Det räcker med att kolla på deras förstasida för att jag ska få skrattet i halsen, det är ju så pinsamt så man inte vet var man ska ta vägen. Jag vill verkligen inte att någon stackars turist ska råka ramla in på den sidan, eller ve och fasa - råka gå ner på stureplan rent fysiskt. Usch.. när man kollar på mentaliteten i den lilla bubblan så är det ju inte så himla konstigt att svenska tjejer har dåligt rykte. Och att folk utanför norden tror att alla svenskar är blonda och blåögda..

Suck!

Comments
Posted by: Mr. Demented

Du kan vara lung. Hon fortsätter blogga på finest istället bara.

http://www.finest.se/articles/article.php?aid=1089#

2008-04-10 @ 08:45:32
URL: http://joakimisdemented.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0