sovpartner sökes

Imorse vaknade jag emellan två snubbar från marocko, inbäddad och omhållen från två håll som en liten teddybjörn. Helt oskyldigt och jättemysigt.
Inatt sover jag ensam i min dubbelsäng, med bara min riktiga lilla teddybjörn att krama. Hemma i stockholm finns alltid katterna bredvid mig i sängen, men här känns det ibland lite tomt. Jag hade nästan glömt hur mysigt det var att sova brevid någon.
Jag gillar lyxen att kunna bre ut sig hur mycket man vill, o det är väldigt skönt att slippa höra folks snarkningar och diverse skumma nattaktiviteter. Men ändå.. att somna till ljudet av någon annans djupa andetag och känna någons varma kropp tätt emot ens egen, det är inte helt lätt att slå.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0