Raggningsställe nr 1

Har suttit i monceau o solat hela eftermiddagen, underbart! Nu är jag röd som en tomat, men det är åtminstone jämnt. Måste nog inhandla lite solkräm.. Inte mindre än tre killar raggade på mig i parken idag, det är the place to be verkar det som! Tyvärr så var det inte någon intressant, men alltid något.
Första körde på småprata o bjuda på kaffemetoden, andra satte sig och började direkt gissa på var jag kom ifrån och tredje tyckte att jag hade tittat på hans chokladbit, och försökte alltså erbjuda hela himla kakan. Jag sa nej till både kaffe och kaka, men kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv.
I den här stan är folk verkligen så mycket mer öppna, det är jättelätt att träffa nya människor. När det blir varmt ute verkar alla bli ännu mer sociala dessutom, det är en helt annan värld än lilla stockholm.

Nu ska jag försöka planera ihop någon sorts outfit till kvällen, jag hoppas på att favoritskorna kommer hem från skomakaren ikväll, annars får jag tänka om..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0