oväntad vändning

Jag känner en snubbe i Prag som äger en bar tillsammans med en kompis. I och med att han jobbar i baren så blir det att han själv dricker väldigt mycket, och eftersom det fortfarande är lagligt att röka inomhus i tjeckien så gör han det också. Rent allmänt så lever han mitt i ohälsans förlovade land.

Men när jag pratade med honom idag så hade han gjort en helomvändning. Han har blivit tillsammans och gjort slut med sin före detta ett antal gånger, och nu senast så tjatade hon så mycket om att dom skulle försöka igen så att han gick med på det. Sen lämnar hon honom för en annan tjej. Inte så jäkla kul situation helt enkelt.. så nu har han bestämt sig för att ändra sin livsstil. Han har varken rökt eller druckit på nästan en vecka (vilket i den världen är länge) och han har börjat med fäktning och yoga. Yoga. Om ni visste vem jag pratade om så skulle ni antagligen ramla av stolen när ni läste det här (S., är du förvånad eller är du förvånad?). Själv så har jag kramp i magen av skratt, det är så sjukt svårt att föreställa sig!

Så när jag känner mig lite deppig eller nere, så är det bara att tänka på honom och hans nya yogaliv, så kan jag skratta bort ett par timmar..

image124

Jag och min nya vän - Yogin.


Comments
Posted by: soffipropp lopp

hahaha!! han har blivit nyfrälst verkar det som ;) haha yogin :D

2008-04-25 @ 17:10:14

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0