och nu blev det lite sämre..

Min dag blev precis en gnutta sämre. Den grå himlen utanför fönstret ser plötsligt lite gråare ut och magknipet antog en lite hårdare skala.

Jag insåg just att det bara är tisdag.. Var inställd på att det var minst onsdag. Torsdag hade ju känts bäst, då hade man kunnat dra ut o röja ikväll. I den här stan kan man i och för sig röja hela natten precis vilken dag man vill, men det är något speciellt med torsdagar. I stockholm (och resten av sverige?) är onsdag lika med lill-lördag, här är det definitivt torsdag. Och så har jag gett mig fan på att jag ska klara mig upp till skolan varje dag den här veckan.
Imorse åt jag limpa med prästost samt fil med Kellogs special K till frukost - kändes så väldigt hemma o skönt! Tack o lov för svenska affären och Ikea.

En sån sak som en riktigt god frukost kan jag ligga i sängen på kvällen och verkligen längta efter. Nätterna då jag inte kan få en blund (vilket kommer i perioder), ja då ligger jag ofta o planerar vad jag ska äta till frukost. Och om jag kommer på något riktigt gott så vill jag somna ännu lite mer, så att det blir frukostdags snabbare. Och alla vet ju att det är då man absolut inte kan sova, när man försöker för mycket.

Nej hörni, nu har jag babblat av mig för den här gången. See you later alligator

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0