nu är det inte långt kvar..

På fredag drar jag till Stockholm i drygt en vecka, och det börjar verkligen kännas nu. Det kanske är fånigt att jag är så spänd, men jag kan inte hjälpa det. Jag åkte hit (till Paris) i januari, och då kändes det verkligen som att jag flydde.
Flydde från rastlösheten och alla krångliga relationer.. men nu har det blivit något helt annat. Jag har byggt nya relationer och släppt taget om gamla, och det känns som att jag har förändrats på dessa dryga tre månader.

Nu har jag hur som helst börjat planera min visit, ni som vill träffa mig nästa får börja boka in dagar o tider nu! Det som är spikat so far är Riddarkällarn (med tjejerna, gosh vad jag saknar er!) på fredag, amerikansk fotboll med L. på lördag, fika med B. på måndag och studentskiva på tisdag. Sen är det en hel hög av folk som jag ska hinna med, frågan är bara när, var och hur. Men det löser sig nog.

Nu ska jag gå o planera min packning, pirr pirr!



Så här taggad lär jag vara på fredag

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0