natti natti

Nu har jag avslutat min nya kvällsrutin; 10minuterstandborstningen. Munnen känns verkligen helt uppfriskad när man är klar. Hur skönt som helst.
Har även vädrat ut mitt rum, så att det nu är någonstans emellan svinkallt och bastu, skönt.. Sover som bäst när det är svalt i rummet och man kan kura ihop sig ordentligt under täcket. Helst ska någon varm mysig person ligga bredvid också, men för stunden får jag klara mig med min lilla nallebjörn.

Imorn är det fredag, hurra! Ska bli så skönt med helg. På lördag åker lillebror hem till sthlm på spring break i två veckor, kommer bli tomt här utan honom. Men nu är det läggdags för den här skolflickan,

sov sött alla sötnosar där ute!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0