moonchild

"Jag ska inte fastna framför datorn, jag ska inte fastna framför datorn, jag ska inte fastna framför datorn!"

Det här är ungefär de tankar som går igenom mitt huvud när klockan sakta men säkert börjar närma sig tolvslaget.. varför är allt roligare på kvällarna? Jag är definitivt en liten nattuggla, och så långt ifrån morgonmänniska man bara kan komma. Och någon gång ibland så önskar jag att det kunde vara tvärtom! I alla fall i veckorna, helgerna I don't mind..

Men nu ska jag krypa i sängs och avsluta dagen med ett Seinfeld-avsnitt... men jag ska bara se ett !

PS


Någon som kan minnas någon låt som heter Moonchild? Jag kommer nämligen inte på det, men det klingar så jäkla bekant.. hm.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0