matvrak

Idag har jag tänkt på mat precis hela dagen. Jag åt ordentlig frukost, så att jag skulle stå mig tills jag kom hem från skolan. Lättare sagt än gjort.. På väg till skolan började det - då kände jag doften av mat överallt. Till slut var jag tvungen att kolla att ingen hade tryckt ner en trerättersmeny i min väska. Mycket mystiskt.. I konversationsdelen av dagens lektion skulle vi självklart prata om mat. Franska specialiteter och recept från olika länder.. Gah.
Men jag hade gett mig fan på att jag inte skulle slänga ut mer pengar på mat, när det finns en massa bra grejer här hemma. Vet inte hur mycket pengar jag har slösat bort för att jag blir sugen på något när jag går på stan, det är så himla dyrt här dessutom.

Men nu äntligen får jag min belöning, hurra! I köket finns ett stort skafferi som bara väntar på att jag ska komma o rensa..

Ciao o Bon Apetit pour moi!

Comments
Posted by: Lexia

Nu kom jag på att jag också är hungrig. :P

2008-04-09 @ 14:18:21
URL: http://lexia.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0