måndagskväll

Nu har jag käkat oxfilé med provencalsk potatis tillsammans med pappa och en Säpo-gubbe. Just another monday night..

Har inte så mycket mer att skriva om för stunden känner jag. Inatt gick en sträng på gitarren sönder, snyft.. vaknade till och hoppade en halvmeter av ljudet, såg framför mig en gubbe som kom inhoppandes genom fönstret eller nåt. Han kanske inte skulle haft med sig en gitarr dock. Men man vet ju aldrig!
Någon som har någon aning om vart man kan köpa strängar i Paris? Möjligen så får jag vänta tills jag är i stockholm och knata till Jam istället.

Nu ska jag krypa upp bland kuddarna i sängen o kika på film med kladdkaka och hallon, och försöka koppla bort alla obehagliga tankar om taxichaufförer i den här staden.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0