mañana, mañana

image90


Igår och idag åt jag fil med flingor till frukost, så himla gott! Det är sånt jag skulle kunna äta hur mycket som helst av, om ingen fanns där o stoppade mig.
Den filen jag äter nu är jag extra förtjust i. Köpte den på svenska affären, o den är från skånemejeriet. På sidan står en liten text som jag sittar o tittar på när jag knaprar på mina Kellogs special K.

image89

Och när jag läser det här så blir jag verkligen lugn som en liten filbunke. Jag knaprar på i lugn och ro, och promenerar lugnt till metron när jag är klar. Jag ser mig om och njuter av dagen, och ser till att uppskatta att jag är här i Paris. Jag inser att livet är rätt bra ändå. Och jag tänker att det inte är hela världen om jag skulle komma tio minuter för sent till lektionen. För de här senaste dagarna har jag kännt mig så lugn och glad, fridfull på något sätt. Och då struntar jag helt i om jag missar första genomgången om vad man kan köpa på ett pharmacie.

Tack skånemejeriet!

Comments
Posted by: jenny

hoppas du haft en bra dag :)

2008-04-09 @ 15:23:41
URL: http://jnyyy.blogg.se
Posted by: Esmeralda

Jag känner mej också lugn som en filbunke idag:D

2008-04-09 @ 15:24:35
URL: http://the411.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0