magknip och spelglädje

Hjälp! Jag har bokat biljett till Stockholm..! Känns jätteskumt. Kommer vara helt overkligt att komma in i mitt rum, promenera längs odengatan och träffa alla där hemma. Det låter som att jag har varit på andra sidan jordklotet i ett år, vilket jag inte alls har. Men på ett sätt så känns det nästan som det. Stockholm, och "hemma" har aldrig känts så avlägset som det gör just nu. Jag lever verkligen ett helt annat liv här. Weird..

Just nu är jag ändå på så himla gott humör - jag har grävt fram en gammal gitarr som jag sitter o plinkar på. Pappa stämde den o hela köret, den mannen upphör aldrig att förvåna mig. Vem visste att han kunde spela gitarr?
Nu har jag hur som helst fått in svingen på introt till världens bästa låt, hurra! Jag kommer somna med en leende på läpparna ikväll..

Ni ser, det krävs inte så himla mycket för att göra mig på gott humör. Talk about humörssvägningar..
(kan det bero på att jag nyligen slutade knapra p-piller? Hormonerna kanske rusar runt som galningar där inne, vad vet jag.. bra känns det i alla fall!)

Godnatt !

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0