lite regn har väl ingen dött av?

Ikväll var jag ute o promenerade med en söt tös i någon halvtimme eller två. "Va skönt att det är så fint väder" sa vi glatt, en minut innan det började ösregna. Tji fick vi.. men som de små kämpar vi är så promenerade vi friskt vidare i regnet, pratade om allt mellan himmel och jord och gladdes över vilken vacker stad vi befinner oss i. Vi måste verkligen ha sett ut som två korkade turister.. men vi hade trevligt i alla fall, och det är ju det enda viktiga.

Efter vår blöta promenad tog vi en fika (himla mjölkig milkshake, hoho) med H., som åker o hälsar på hemma i stockholm imorn. Kommer vara sjukt tomt i stan utan henne! Vi började prata om att alla snart åker härifrån, och jag kände snabbt hur det växte en liten klump i bröstet. Kommer kännas otroligt konstigt att lämna det här livet som jag har byggt upp de senaste månaderna. Tillbaka till stockholm, till samma jobb, samma lägenhet och samma personer. Men i höst drar vi, eller hur S.? Och till Paris kommer jag snart att komma tillbaka, that's for sure.

Men nu låter det som att jag ska åka tillbaka till stockholm imorn, vilket jag inte alls ska! Har ett bra tag kvar att ta vara på här i min fina stad.

Och nu ska jag ta vara på de sex timmarna jag har att sova innan jag ska upp och hoppa till skolan igen.

Imorn är det måndag igen, ny vecka - nya tag, right?


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0