La nuit des rencontres?

Hit ska vi ikväll, ska bli kul att gå på något nytt ställe känner jag. La nuit des rencontres låter ju lovande dessutom..
Tjejerna är samlade hemma hos ett par kompisar och jag har just kommit hem från italiensk middag med pappa. Kör lite förfest för mig själv igen, blir så hetsigt att åka till tjejerna nu för att sen vända rakt tillbaka till stan. Så jag laddar upp med desperados och lite skön musik. Kanske spanar in ett Lost-avsnitt eller två, fast det kanske inte är så partypeppande.. hm.

PS


Kusin, jag testade ditt förslag med färgglatt, men det såg helt galet ut tyvärr.. så jag gick tvärtemot o är helt svartvit, får hoppas att det är mörkt på klubben!

Comments
Posted by: kristina kallin

så bra att det löste sig, det var nog bara tänkte på att du såg ut som en tomat. Å precis som du säger så brukar det vara väldigt mörkt på krogen. Hoppas att du hade kul.

2008-04-27 @ 15:43:14

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0