klänningsdröm

image125 Jag brukar inte vara den som hänger upp mig på kläder som jag ser på kändisar eller på tv, men jag tror att jag svimmar - va fin leighton meesters sjömansklänning är! Vilken dröm..
Jag drömde om en sjömansklänning när jag var 8 år, och då fick jag en att ha på skolavslutningen. Marinblå och vit, komplett med matchande skor och hatt. Jag var i alla 8åriga flickors himmel, och nu vill jag ha det igen! Leighton, ge hit klänningen!

PS

Hon själv är ju också så snygg så jag inte vet var jag ska ta vägen. Gillade henne inte så överdrivet mycket i början av serien, men de senaste bilderna jag har så har hon överträffat sig själv i varenda en. Go Blair!





Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0