Känslan ger sig inte

Även idag känns det som att det mesta i min värld cirkulerar runt flickan som dog i fredags. Kan verkligen inte släppa det, det är så sjukt obehagligt, sorgligt och onödigt. Varje gång jag ser en taxi känns det som ett slag i magen, när jag går förbi klubben hon var på går luften ur mig helt. Aldrig mer taxi ensam, jag säger bara det.

För att koppla bort alla obehagliga tankar som smyger sig på så tänker jag på sommaren. Fy vad jag längtar! Ser framför mig precis hur jag vill att det ska vara.. sola med nära och kära hela dagarna, jobba ett par timmar om dagen, träna ofta (som vanligt, gosh vad jag saknar det...), god somrig mat och en massa fest! Grillning på skinnarviksberget och picnic i humlan.. tunna kläder och öppna skor. Längtar!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0