kameran lever!

image81


Efter lite pill med klister o tejp så går min älsklingskamera att använda igen, hurra! Den är inte fullt lika snygg som förut, men what the hell. Så länge det går att ta bilder med den, o bilderna går att överföra - ja då är jag nöjd. Jag slänger upp en bild av dagens outfit, inte för att jag är värsta Dagens outfit-drottningen, men mest för att jag blev så glad att det funkade o inte hade så mycket annat kul att ta kort på.
Kan lägga till att jag älskar väskan jag har på bilden! Det är farmors gamla, precis lagom stor som handväska och i förvånansvärt gott skick. Granny had some style!

PS

Det blev inte montmartre idag, det blev en promenad till monceau istället - en av mina favoritplatser i stan. Satt o knaprade oreos i solen, kikade på lost (på iPoden) och omringades av glada barn på sparkcyklar. Mysigt!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0