jag lever!

Har varit seg på att uppdatera här idag, men jag har prioriterat sommarvädret! Nu kan man verkligen gå ut i linne och kjol, svensk sommar i Paris när den är som bäst. Lovely.

Igår vart det party med tjejerna, sista kvällen på vanliga stället på ett tag. 'Min' bartender har åkt tillbaka till Australien nu, sorgligt nog. Både A. och D. är tillbaka där nu, så det känns definitivt tomt i baren. Nu är det mest dom otrevliga tjejerna kvar.. nu 'har' jag ju å andra sidan en ny dude i baren. Får se hur det blir där, är inte ens säker på att jag är så himla intresserad. Oh well. Jag tar det som det kommer helt enkelt, det brukar funka bäst så.

Ikväll blir det fest med ett större gäng tjejer, efter middag på stan med papsen. Ska bli riktigt roligt, men jag måste erkänna att det inte är sig riktigt likt när vi inte är kompletta, eftersom  H. är i stockholm en vända, kom tillbaka H.!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0