jag deppar ihop

Jag trodde att jag äntligen hade hittat en förbannad USBkabel till min kamera. Jag har varit runt i hur många affärer som helst, men ingen har haft någon som passar. Så kommer jag in på en liten kameraaffär här i närheten, där gubben knatar in på lagret en stund o kommer tillbaka med en som han säger ska funka.
Jag blir toppenglad o slänger glatt ut 12 euro och skuttar hem för att föra över bilder, äntligen!
Men icke. Uttaget i kameran  är alldeles för litet för den där dumma kabeln. Jag fick inget kvitto och förpackingen är bruten, eftersom jag var tvungen att öppna o kolla om den passade.

Så nu är jag en USBkabel rikare och 12 euro fattigare. För absolut ingenting.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0