jag blir så TRÖTT

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit inlägg här som bara försvinner och aldrig publiceras. Jag blir galen! Vad hände med den här stora förbättringen som skulle komma? Jag tycker att det är minst lika mycket problem nu som förut. Suck!

Det jag skrev nyss (det som försvann i cyberspacen... gud vilket 90talsuttryck, right?) var att jag sitter o spanar på flygresor till Stockholm. Ska åka hem o hälsa på om ett par veckor är det tänkt, och det börjar kännas riktigt pirrigt. Lite nervöst till och med.. Känns verkligen som att jag har byggt upp ett helt annat liv här, och snart ska jag ta en veckas semester i verkligheten. Egentligen har hela den här våren kännts som någon sorts semester, helt overkligt på något sätt. Kommer bli sjukt konstigt att åka tillbaka "på riktigt". I sommar ska jag hem o jobba på svea igen, precis som vanligt. Sjukt konstigt.. kommer bli svårt att släppa livet här och återgå till det gamla. Men det blir nog inte så långvarigt hur som helst, tack och lov. Jag och S. planerar att fly i höst, känns jätteskönt. Blir så rastlös när jag är på en plats för länge. Jag säger som Veronica, "jag längtar alltid härifrån, men aldrig hem."

Comments
Posted by: Lexia

Jag håller med, allting går så s.a.k.t.a. Blä, hoppas de är klara snart^^

2008-04-13 @ 21:28:24
URL: http://lexia.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0