italiensk för mig själv

Pasta med sås á la puttanesca, mozzarella, prosciutto och parmesan. Det låter väl smaskigt? Tänkte svänga ihop det till middag om en stund, här i min ensamhet. Rätt så skönt att vara för mig själv faktiskt.

Jag är en väldigt social liten flicka, om jag är ensam och sysslolös för länge så blir jag galen. Men ibland är det faktiskt skönt att bara vara för sig själv ett tag. Göra sånt jag tycker om, äta vad jag vill och bara få lite andrum.

Så ikväll blir det som följande: Seinfeldrace, god pastarätt och mörk choklad till efterätt. Arrividerci baby !


Comments
Posted by: Klara

Heej Elin!
Shit vilken snygg sida du har gjort:))..är liite avundsjuk, hur har du gjort allt? Du får gärna ge mig liite tips. Den där maten lät ju riktigt god! Nä håller med om att det inte är så kul att vara ensam men ibland kan jag dock tycka att det är underbart att bestämma helt själv vad man vill göra och hur. Ja det är jag som även intervjuat dig via mejl om veckorevyn.com, börjar så sakta att bli klar med hela grejen.
Vi hörs!
Kram Klara

2008-04-24 @ 22:45:36
URL: http://www.londonmusic.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0