irritationsmoment nr1

Min och lillebrors internetanslutning bestämde sig imorse för att inte vara med längre. Fråga mig inte varför, men efter att jag hade postat mitt lilla frukostinlägg så la allt av. Jag lämnade det snällt ifred i förhoppningen om att det skulle ha kommit på andra tankar när jag kom hem - men icke. Har pillat och petat i snart en timme, utan minsta framsteg. Det värsta är att det står att allt är tiptop, men det är det ju tydligen inte eftersom ingenting som har med internet att göra fungerar. Sjukt frustrerande!

Nu har jag hur som helst snott åt mig pappas laptop, där det tack och lov fungerade. Nu kan jag dock inte lägga in några av mina bildbevis på hur varmt det var idag.. jag har nämligen fått stans fulaste solbränna. Jag måste ha suttit snett eller något, för min ena axel är helt knallröd. En snygg, tjock kritvit rand rand bryter av lite chict där bandet på mitt linne har legat. Min andra axel, och vänstra delen av bröstet, ser ut som en ipren. Vilket skämt!
Måste gå i heltäckande dress tills det lägger sig..

Puss från en tomat (/mozzarella)

Comments
Posted by: Lexia

Usch ja, jag hatar verkligen när internet krånglar! :S

2008-04-24 @ 17:28:05
URL: http://lexia.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0