I want to be a part of it...

New York, New York!

Jag har alltid (alltid) drömt om att åka till New York. Det har varit ett av mina mål så länge jag kan minnas, och över åren känner jag bara för det starkare och starkare. Sex and the city har ju brett på min längtan rätt ordentligt, och när jag kom hit (till Paris) och blev nära vän med en äkta New Yorker, ja det gjorde inte direkt saken bättre.
"I could definetly see you in N.Y" var bland det första hon sa till mig, innan jag ens hade andats ett ord om mina drömmars stad.

Jag har alltid varit en storstadstjej, jag somnar bäst till ljudet av trafik och jag får panik av mer än ett par dagar på landet. Ett riktigt asfaltsbarn helt enkelt. Och The big apple är ju den ultimata storstaden.
Man borde ju passa på att dra nu, när dollarn är så låg, men problemet är bara att jag varken har pengar eller inkomst. Så det där med flygbiljett kan bli klurigt. Men, den som väntar på något gott...

New York - en vacker dag kommer jag! Och jag har en känsla av att jag inte kommer vilja åka därifrån..

image77

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0