I pigged on myself

Nu har jag piggat på mig lite, för nu sitter den! Har suttit o plinkat halva dagen, och nu flyter det äntligen på. Blir helt stolt! Vill så gärna dela med mig av det med någon, men det är tyvärr inte så många här.
Kanske ska slå upp fönstret på vid gavel o skråla lite för bygg-gubbarna som jobbar på huset mitt emot? Men då kanske dom ramlar ner från sin fina lilla ställning av chock, och då blir ju ingen glad.
Nej jag fortsätter köra för mig själv tror jag...

image103

Min nya glädjespridare..
Vem behöver en kille när man har en gitarr?



PS


Ben & Jerry? Seinfeld? Shopping?
Finns en massa som kan göra en bra dag ;)

Tack söta Lexia, det var verkligen mitt i prick. Du vet precis vad jag gillar!

Comments
Posted by: Lexia

Det verkar som att vi gillar samma saker då! :D

2008-04-15 @ 22:20:54
URL: http://lexia.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0