I made it !

Yes, jag grejade internet! Je suis une tekniskt geni. Eller kanske inte. Men grejade det gjorde jag i alla fall, hurra! Men nu vill jag ju inte lämna den här fina datorn.. som tur va så ska pappa iväg på någon middagsbjudning hos ambassadören ikväll, så jag kan sitta och häcka vid hans flashiga dator hur länge jag vill.

Nu verkar det förresten vara klart att jag blir mer eller mindre utsparkad hemifrån i höst. Om det blir så att lillebror flyttar tillbaka till mamsen i Stockholm så kommer det bli för trångt för alla tre i vår lilla lägenhet. Så antingen måste jag fly landet (jag tror starkast på det), hitta ett jobb och egen lägenhet eller emigrera tillbaka hit till papsen. Jag sätter som sagt mina pengar på nummer ett. Och blir det uppskjutet ett par veckor in på hösten så drar jag nog hit så länge.

Nu vet ni det. Kanske ska dela av mig av detta till familjen också, Oh well.. förr eller senare lär de ju märka något.


PS


Någon åsikt om nya sidan? Jag börjar bli riktigt nöjd. Några små detaljer som ska grejas, och så är jag lite delad om menyn här till höger.. måste jobbas på känner jag. Men det är på väg åt rätt håll!


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0