"I can smell something.."

Nu har jag smörjt in mig ordentligt med solkräm så att jag kan hänga i solen utan att bättra på min tomatlook. Och jag älskar doften av solkräm! Det är bland det bästa som finns, för det framkallar så mycket minnen. Så fort den lilla flaskan öppnas så ser jag alla solsemestrar passera framför ögonen, jag kan blunda och på en sekund färdas tillbaka till Malta, Mallorca, Sicilien eller Samos.

Några andra dofter/lukter jag gillar är nagellacksremover, hårspray och bensin (gå igenom bensinmackar ligger i toppen). Inte fullt lika hälsosamt kanske, men det är ju inte direkt så att jag sitter och sniffar. Vad gillar ni för dofter? Något udda? Som bensin och hårspray, mmm...

Comments
Posted by: kristina kallin

Kanske inte så udda men ny klippt gräs luktar väldigt gott.

2008-04-27 @ 15:45:24
Posted by: Anonym

spritpennor tkr ja luktar gott, fast de är nog heller inte så bra att sitta o lukta på.. men men:P

2008-04-27 @ 19:27:13

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0