Gustav Wasa/Bredäng

För ett tag sen hörde jag en låt av Mange Schmidt och Ison o Fille. Låten heter Gustav Wasa/Bredäng, och handlar om connectionen mellan de båda delarna av Sthlm. Mange Schmidt är från Vasastan och Ison o Fille är från Bredäng. Några andra som också är därifrån är jag (Vasastan) och min kära vän H. (Bredäng). Riktigt kul tycker jag, snacka om mitt i prick! Så nu har jag utsett det till vår nya låt. Tjoho!

Har förresten tryckt i mig en hel jäkla mängd tacos nu, så jag känner mig som en liten korv i mitt nya rosa fodral. Men det ska nog bli bra ändå. Efter ett par drinkar o lite dans så brukar inte sånt spela sån stor roll längre.

Let's go ut på stan! Vem är med mig ?


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0