godmorgon världen

Idag försov jag mig, och av någon anledning så tycker jag att man alltid är lite tröttare när man har försovit sig. Kanske är det för att man inte får dom där extra minuterna att bara ligga i sängen och sträcka på sig, o vakna till ordentligt. Och, i alla fall i mitt fall, så ser man dessutom helt hemsk ut. Jag är lika blek som min vita bäddsoffa och håret står åt alla håll och kanter. Ser ut som att jag har varit med om ett trauma och inte sovit på fyra dygn. Och det känns ju inte så himla hett om man säger så. Har dragit på mig en söt liten klänning, i hopp att dölja den värsta tröttheten. Men jag tror att jag bara gjorde det värre.. som att pynta en död julgran.
Nej jag ska nog gå o dra på mig favoritjeansen och en stor hoodie. Acceptera och bli kompis med min trötthet.

Sen ska jag bara hälla i mig en liter kaffe eller två, så är jag fit for fight!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0