fräschast i stan

Känner mig så otroligt fräsch just nu. Det känns som att hela den här dagen bara har gjort mig gott, hur härligt som helst.

Hoppade upp i tid imorse och åt god, fin frukost i lugn och ro (god och fin frukost är lika med äggröra med färsk tomat, kaffe och färskpressad grapejuice). Slapp rusningstrafiken i metron och njöt av att spana ut över eiffeltornet på väg till skolan. Efter skolan satt jag o solade i timmar med ett gäng komisar, för att sedan gå hem och äta färsk pasta med tomat, mozzarella och färsk basilika till middag.

Nu har jag just kommit ut ur duschen och ska ta lite jordgubbar innan jag kryper till kojs. Lovely!

image104



PS

Nästa gång någon jämför mig med en sån där älv-typ ska jag helt enkelt inte stå och se oförstående ut och gå o prata med någon annan. Sorry killen! Det va ett fint försök i alla fall.


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0