Ett litet svart hål

Nu på senare tid har jag känt att jag har gått ner i en liten svacka. Inget jätteallvarlig, men jag har bara tappat lusten för saker o ting. Förra veckan va jag i skolan en dag, en enda liten futtig dag. Igår orkade jag inte heller släpa mig upp, så det blev sängen halva dagen då också. Va ute o partade i helgen som vanligt, och visst det va roligt och så, men efteråt kände jag mig helt.. tom. Kom av mig helt på något sätt. Jättetrist har det vart.
Men idag känns det lite bättre. Jag orkade mig upp till skolan, jag har ätit bra och det är riktigt varmt ute. Våren är äntligen här på riktigt, och det lättar verkligen humöret.

Det här blev ett jättetrist inlägg känner jag, men jag ville bara få ner det svart på vitt. Jag har varit nere en snabbis på en low point, men nu är jag på väg upp igen. Puh!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0