En parentes tillägnad Lexia, o alla ni andra spelare där ute

För vissa är det mer än ett himla dataspel ;)
Det är faktiskt ett mmorpg!

Nej, jag har ingen aning om vad du menar med mmorpg - om det är ett datauttryck eller om du bara driver med mig. Jag har sån noll koll på den världen så att det är pinsamt! Jag har valt att ta detta avstånd eftersom min före detta pojkvän i princip bodde framför sin himla dator, och sina himla spel. No offence till alla er andra som spelar, jag har aldrig ens testat och man ska ju inte knock it 'til you try it. Men för mig har detta blivit en principsak. Nada dataspel för mig - and I'm sticking to my guns på den punkten.

Det va allt jag ville ha sagt. Punkt slut.

Puss på er.

PS

Någon som spelar World of Warcraft här? Om någon säger att man är lik någon sorts älva därifrån, bör det tas som en komplimang eller en förolämpning? I have noll koll.

Comments
Posted by: Lexia

Multimedia online roleplaying game.
Menar du Night-elf? En sjujäklans komplimang! :D

2008-04-16 @ 22:32:37
URL: http://lexia.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0