eftermiddagsmys

 
image119Sitter och dricker kaffe i min (eller ja, pappas) snygga kopp, visst är den fin?  Ska nog ta och sätta mig på balkongen (en av våra tre stycken) med Johnossi i lurarna en stund och njuta av värmen. Helt underbart är det!

Ikväll ska några av tjejerna ut och parta på Duplex igen, men jag ska försöka vara duktig och låta bli. Ska ju upp o hoppa till skolan imorn.. har dock en fribiljett till klubben ikväll, så jag ska hur som helst möta upp dom och överlämna den. Vet att jag kommer bli frestad att hänga på, men jag ska stå emot! Får ladda upp med Seinfeld / Lords of Dogtown och någon god efterätt, så kanske det funkar.

Partypingla + skolflicka är inte den bästa kombinationen..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0