efterättsdilemma

Klockan 12 ska jag träffa tjejerna utanför Duplex och överlämna min lilla fribiljett för kvällen, känns lite skumt att komma dit och möta dom o sen bara gå hem igen.. men it's for the best! Blir nog skönt med en liten promenad innan läggdags också, få lite luft och röra lite på benen. Har varit så väldigt stillasittande idag känner jag.

Fram tills 12tiden tänkte jag hur som helst knapra på lite choklad framför Seinfeld (är någon förvånad?). Nu är ju frågan bara vilken choklad jag ska ta? Det finns kladdkaka, mousse, cookies, mjölkchoklad och Ben & Jerrys chocolate fudge brownie. Och så finns det ju såklart kanelbullar, popcorn, ostar, nötter och 2 andra Ben & Jerrys-sorter. När det kommer till efterätter går det inte direkt någon nöd på mig..

Vissa tränar till sommaren, jag tänkte satsa på att träna på sommaren istället. Lär ju inte direkt bli någon spännande solsemester, och om jag ändå är i stan och jobbar så kan jag ju lika gärna köra då (när jag får det gratis). Fram tills dess blir det choklad och efterätter för hela slanten, hurra!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0