Dogtown, s'il vous plaît

Jag släpade mig iväg till skolan till slut imorse, kom nästan en timme för sent, men what the hell. Hellre en elev som dyker upp sent än en som inte dyker upp över huvud taget, brukar läraren själv säga. Så I figure att jag kommer undan..

Har börjat kolla på dokumentären "Dogtown and Z-boys", och oh my säger jag bara.. avgudar filmen så det var bara en tidsfråga innan jag letade reda på dokumentären om orginal Z-boysen. Om jag inte emigrerar till Australien så kanske jag blir tvungen att bosätta mig i Venice, California. Gosh.

Nu - lunchdags (italiensk sallad med mozzarella, tomat och prosciutto), sen läxstund i monceau. Innan jag dreglar ner mig för mycket över z-boysen..

image109


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0