Det är skillnad mellan kött och kött

Jag älskar kött. En stor köttbit med pommes och sås är bland det allra bästa som finns. Det är också något jag kan äta hur mycket som helst av, och så är jag inte så himla kinkig heller. Jag är inte en sån som gillar en speciell del av ett speciellt djur, jag äter det allra mesta när det kommer till kött. Inget snobberi här inte.

Men den biten filet mignon som jag gjorde i ordning till middagen, den fick mig att förstå folk som är petiga med sitt kött. Så otroligt mör och fin, färgen var helt perfekt och det kändes som silke under händerna. Tillsammans med tomatsås och pasta blev det otroligt gott.

Jag har varit på många fina restauranger, och ätit många dyra kötträtter. Men den köttbiten jag tillagade ikväll fick mig att inse att det är skillnad mellan kött och kött.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0