dålig start

Idag känns det som att bakslaget från gårdagen slog in. Försökte förresten skriva ett litet godnattinlägg igår, men det ville visst inte blogg.se att jag skulle göra...

Anyway - idag. Vaknade för det första alldeles för sent, vilket kan ge mig sån ångest vissa dagar. Ibland bryr jag mig verkligen inte, men idag kändes det inge bra alls. Det jobbigaste var ändå att jag drömde något supermysigt, ni vet en sån dröm man inte vill vakna upp ifrån. Det kändes så verkligt också, så att öppna ögonen och inse att inget av det hade hänt, ja det kändes inte kul nånstans.. till råga på allt så är himlen jämngrå och pappa har ännu en gång glömt att ta med mina favoritskor till skomakaren.
Riktigt dålig start på dagen helt enkelt!

Någon som har något tips för att omvända denna dag till något bra igen? Ska käka lite lunch nu till att börja med, sen tar jag nog itu med gitarrplinkandet igen. Den här gången har jag gett mig fan på att jag ska lära mig ordentligt!

Comments
Posted by: Lexia

Ben & Jerry? Seinfeld? Shopping?
Finns en massa som kan göra en bra dag ;)

2008-04-15 @ 15:12:07
URL: http://lexia.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0