Catfight nästa?

Igår var jag ute en vända med heta aussien i klassen och ett par andra, innan jag träffade tjejerna nere på stan (eller "downtown" som en viss pinsam sthlms-snubbe skulle säga). Jag har nu kommit fram till att aussien är hemskt söt, men att hans syster har bestämt sig för att jag inte duger i deras lilla krets.
För det första så har han (tyvärr) en flickvän hemma i sydney, dom har varit tillsammans i 4 år så dom är rätt seriösa av sig om man säger så. Detta betyder alltså att hoppet om att något skulle hända med honom är lika med noll, men inte tjurar jag för det. Han är en skön kille som jag gärna umgås med, även som kompis.
Anyway, denna himla syster. Jag vet inte vad hennes problem är, men hon är helt omöjlig. Jag vet att de andra inte heller är så förtjusta i henne, men mot dom använder hon lite socialt vett i alla fall. Det fånigaste var när vi skulle säga hejdå igår, hon pussade alla på kinderna (le french way, you know), utom mig. Hon hoppade rent bokstavligt talat över mig. Pussade på den på min högra sida, slängde en grinig blick mot mig och pussade på personen på min vänstra sida. Hej diss.

Men som sagt, inte ska väl jag tjura för det. Om hon har bestämt sig för att inte tycka om mig så är det är hennes problem, och inte mitt.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0