Boys, boys, boys...

Spanande in facebook nyss, och blev glatt överraskad av nya meddelanden av två söta pojkar. Helt olika snubbar, som jag har helt olika relationer med - men en sak de har gemensamt är att båda bor på Brahegatan i Stockholm. Jag samlar dom på en liten yta, så blir det lättare att hålla reda på..

På tal om pojkar så har jag en liten beundrare i skolan. Jag säger liten eftersom det är precis det han är, kort (och rätt söt). Jag är hur som helst rätt så säker på att han är intresserad, han är lite för trevlig för att bara vara en random snubbe som man ser i korridorerna. Speciellt eftersom han är den enda personen jag hälsar på som inte går i min klass..
Idag fick jag dessutom världens smile av en snubbe som också går i någon av parallellklasserna. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att han är rätt het eller lite för preppy/snobbig för min smak. Men det lutar åt rätt het om jag ska vara ärlig.
Things are looking up!

Nu ska jag gå o greja laxkotletter till mig och papsen, ciao!

PS

Någon som vet om man lätt går upp i vikt när man slutar med p-piller? Jag känner mig en uppblåst version av mig själv nämligen.. hm.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0