bloggtips:

Tänkte dra till med ett par bloggtips så här på kvällskvisten, min egen lilla bloggtopp. Utan inbördes ordning!

1. Katrin Schulman - har följt hennes blogg längre och läser fortfarande varje dag. Förut läste jag hela familjens bloggar, men nu när bröderna har startat hela sin stora hemsida så är jag inte lika insatt längre..
2. Ebba Von Sydow - samma sak där, har följt den länge och läser fortfarande titt som tätt. Blev dock mer förut, när jag själv bloggade på VR.com.
3. Toves dagbok från New York - Titeln säger väl allt? The big apple - the big dream..
4. Emilia de Poret - hennes blogg är som en stor godispåse! Söt, färgglad och very addictive. Me like!
5. Yppletini - En söt vän som också bor här i stan!
6. Maggie - Också en söt vän, som dock inte bor här i stan. Skriver rakt och ärligt, mycket man känner igen sig i!
7. Lexia - ofcourse! Vi gamla VRbloggare håller ihop. Jag upptäcker dessutom mer och mer saker vi har gemensamt varje dag..

Och så en bubblare - designadinblogg använde jag mig mycket av när jag gjorde om min sida, toppen om du behöver hjälp med att ge din blogg ett ansiktslyft!




Hur länge tror ni att den här blogghysterin håller i sig? Börjar det bli gammalt och trött, eller är det här bara början?

Comments
Posted by: Maggi!

Tja gud va gullit av dig o länka mig!

Massa puusss(K)

2008-05-05 @ 18:20:36
Posted by: anna

Emilia sooo rocks! alltid glad o så cool lång o hennes röst stil... ja vill va

2008-05-18 @ 21:38:34

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0