bimbotalk

Natascha Peyre är en tjej jag har väldigt dålig koll på. Jag visste att hon hade ihop med med gamla A*teens-Dani och att hon modellar för allas vår Bingo. Men that's about it.
Tills idag, när jag fick en något vidgad syn av denna tös. Jag ramlade in på hennes blogg. Och plötsligt ville jag bara ge henne en stor kram och säga att allt kommer att bli okej. Hon låter ju som en 16åring! Kanske inte helt oväntat, men jag hoppas ändå alltid att det finns en hård yta på alla dessa bimbobrudar som ploppar upp i diverse dokusåpor. Någon sorts koll på hur världen ser dem, o kanske också en vilja att ändra den bilden?
Men lilla Natascha verkar helt nöjd med att ses som stans största bimbo.

Hon får vara precis som hon vill, jag tycker bara att det är lite synd att hon inte visar att det finns något mer under ytan. Don't get me wrong - något finns det säkert. Men det är inte helt lätt att hitta...

PS

Credd till Carolina Gynning som har tagit sig förbi blåst blondin-stämpeln! Tycka vad man vill om henne, men att den tjejen har mål och motivation råder det ingen tvekan om.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0