analyse this

Häromkvällen satt jag o pratade med ett gäng kompisar om det här med tjejsnack vs. killsnack. Vi var 7 tjejer och en kille, så tjejsnacksidan var ju i majoritet om man säger så. Anyway, vi kom fram till att tjejer analyserar mer än killar, och att killar oftast helt enkelt menar vad de säger. Stackars killen som var med blev helt förskräckt när någon började prata om att vi tjejer kan sitta o analysera sönder sms..

Men nu ska jag vara en sån där töntig analyseramera-tjej. Fick nämligen precis ett sms av söta aussien, där han frågade om jag ville "catch up this weekend?". Vi träffades dock igår kväll, så jag vet inte riktigt vad det är vi ska catcha upp om. Oh well, alltid trevligt att han vill ses! Är sugen på att svara att jag gärna ses, om sursystern inte är i släptåg, men det kanske inte är så neighbourly..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0