all night long..

Nu är jag hemma efter en riktigt lyckad kväll/natt/morgon på stan.. orkar inte med någon längre utläggning, men jag kan i alla fall säga att jag är jätteglad att jag inte gick hem när jag började bli trött vid 3tiden. Efter det blev det nämligen så sjukt bra! DJ'n måste vara någon av stans bästa, det vart sånt himla drag, underbart!
Hade en mysig liten stund med en modell-liknande snubbe också, sen blev det lite för mysigt kände jag så då flydde jag tillbaka till mina fina tjejor. Avslutade kvällen med nattmat på Quick och promenad hem, så himla skönt att slippa ta metro/nattbuss/taxi hem. En promenad i vårgryningen med Jason Mraz i iPoden blev en perfekt avslutning på en väldigt lyckad kväll.

Puss
o godnatt på alla partypinglor och partyponkar där ute!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0