Sunday, I'm in love!

Ibland slår det mig hur mycket jag älskar söndagar! Idag har jag masat omkring i en stor kashmir-tröja hela dagen, och det enda jag har satt tån utanför dörren för att göra är att gå o handla söndagsmiddag i affären som ligger vägg i vägg med oss.
Vaknade mitt på dagen alldeles förvirrad i sovmask av att telefonen ringde, sötaste Linda dök upp en kvart senare för att äta tårta. Ett par timmars prat och många Dire Straits-låtar senare ska vi titta på Eternal sunshine of a spotless mind (älska!) och såsmåningom fixa en ordentlig middag.

Idag är jag alldeles full av mys och kärlek!



PS

På den romantiska noten - har hittat en ny blogg som jag redan vet att jag kommer läsa dagligen - Le Love!

Comments
Posted by: andreasanja

fin blogg. kolla gärna in våran

2009-10-04 @ 21:31:46
URL: http://andreasanja.blogg.se/
Posted by: soffan

den där tårtan ser väldigt god och piffig ut. mumma!

2009-10-05 @ 15:03:56

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0