Fumlar runt i mörkret

För ett par veckor sen snoddes min Marc Jacobs-väska, med allt värdefullt jag ägde inuti. Igår stängde fransos-puckona av strömmen i vår lägenhet. Inget lyse, ingen värme, inget varmvatten, inget internet. Absolut ingenting helt enkelt.

Så för tillfället har vi ett tak över huvudet, men inte så himla mycket mer. Imorn får vi dessutom besök av en kompis som ska bo med oss i någon vecka.. får hoppas att elektriker-gubbarna behagar att dyka upp innan dess.

Nu ska jag dricka upp min pint och slå ihop datorn, och ge mig av hemåt, i möööörkret... wish me luck!


Här sitter jag o ser allvarlig ut..
känns lite fånigt att dra igång webcamen inne på en fullsatt bar,
om man säger så.


Comments
Posted by: soffis

:(

2009-10-22 @ 22:07:52

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0