Drifting

Inatt va en himla svängig kväll. Och med svängig menar jag inte att vi hängde på någon groovig jazzklubb, utan att humöret lekte berg-o-dal-bana. Relativt tidigt under kvällen fick jag kommentaren "hey, are you on speed?", och ett par timmar senare stod jag och grät i famnen på en stor dörrvakt jag aldrig har sett förut...
Livet kändes lite bättre när vi kom hem och googlade nalle puh och All dogs go to heaven (nostalgi på hög nivå!) och man fick krypa ner i en varm säng.

Nu måste jag tassa ut i kylan, ska pälsa på mig som en hel eskimå. Hörs sen mina snuttar, puss!




Några andra som minns den här (underbara) filmen?
Misstänker att den hette "Änglahund" på svenska?


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0