Dagens pinsamma...

Jag är på väg ner i metron när jag hör någon ropa: "ELIN! ELIN! ELIN!", alldeles desperat. Jag ser mig lite omkring men känner inte igen någon, så jag antar att det är någon annan Elin och knatar vidare.

30 sekunder senare - vid spärrarna: "EEELIN!! EEEEELIN!!!", jag vänder mig om, och där står någon jag aldrig har sett i mitt liv (tror jag) med världens smajl. Han snackar på en stund, och jag har verkligen ingen aning om vem han är.
Han ser mitt väldigt förvirrade uttryck och säger efter en stund: "Du känner inte igen mig, eller hur...?"
Jag: "Eh...?"
Han: "Men det är ju JAG! (fortfarande asglad) Jag kom till din födelsedag! Sofiane!"

DÅ går det upp ett litet ljus! Det pinsamma med den här situationen är att det inte är första gången det händer... förlåt lilla Sofiane, du är säkert jättesnäll o fin. Nästa gång ska jag försöka komma ihåg vem du är också.


Comments
Posted by: inger

Alla kommentarer som ej rör bloggen eller mig på något sätt tas bort - exempelvis reklam för din egen blogg eller spam-utskick om gratis-sidor.

2009-10-09 @ 22:12:32
Posted by: Emilia Malm

men mamma, vad gör du? skickar du kommenatarer utan en kommentarer??

2009-10-09 @ 22:27:21
Posted by: Inger

Japp! Det är en ny variant ! Vad var det egentligen jag ville säga : Sug på den ni ! Moahahahha ! Känns bättre att skriva så än att erkänna teknisk okompetens .

2009-10-09 @ 22:52:17

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0