Dagens bloggdos

Det finns några få människor i bloggvärlden som aldrig gör mig besviken. Ni vet, dom där bloggarna man bara måste ha en daglig dos av, såna som man kan sitta o bläddra igenom och för en stund färdas till en annan värld. För mig så är det en värld av inspiration, jag vill tända en massa ljus, äta god mat, köpa massa vackra kläder och bara njuta av livet.

För mig är dom bloggarna följande :

Michaela Forni

och

Elin Kling


Vilka är era favoritbloggar?

PS

Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men Carolina Gynnings är en stark bubblare!


Comments
Posted by: Emilia Malm

Men min dåååå!!!! hehe skoja, högst på min lista kommer faktiskt din höhöh sen kenzas typ...:D

2009-10-01 @ 17:01:38
Posted by: THERÉSE

vad härligt att ha bloggar som man längtar att läsa! själv har jag faktiskt ingen riktig favorit. ^^



nytt koncept på bloggen, du kanske är intresserad?^^

2009-10-01 @ 21:00:01
URL: http://tettelush.blogg.se/
Posted by: Inger

Hej Elin ! Förutom din och Emilias blogg så har jag också fått en favorit . Sanna Lundell fast hon (som nästan alla nu förtiden )är nästan 30 år yngre än mig så tycker jag hon skriver så bra och när man i alla år haft pappan Ulf som idol känns det bara som en naturlig utveckling :)

2009-10-03 @ 17:00:48

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0