Cribs

Eftersom jag är en mycket matglad liten tös så tänkte jag att ni skulle få äran att spana in i mitt och snuttans kylskåp idag, tadaaa!

(inblickar i folks garderober o väskor, släng er i väggen!)


Soja, rosa champagne, honung, kaffe,
vatten i filter, vitt vin



Is, chilipeppar på tub, skivad ost, smör, färskost med örter, kycklingfiléer,
en halv chokladtårta, creme fraiche, coca cola zero,
roquefort-ost, bubbel-vin, vanligt vitt vin (ja, igen),
sallad (lite undangömt längst ner...)


Sen kanske vi kör badrumsskåp? Eller bokhyllan kanske?
Känner ni spänningen???


Comments
Posted by: Gunilla

Kul att se lite bilder från ert liv och ert kylskåp!

När du var typ nyfödd fanns det ett tv-program som hette Här har du ditt kylskåp. En programledare och en kock åkte hem till kändisar och spanade in deras kylskåp, och sen skulle kocken laga tre-rätters middag av det som fanns. Kanske dags för en uppföljare?? Ici votre frigidaire eller vad det kan heta.. :)

2009-10-15 @ 19:48:25
URL: http://gunillastephen.blogspot.com
Posted by: Inger

Oj jag kommer så väl ihåg det programmet ! Fast som jag har förstått det så får du vara kocken Elin . Du verkar duktig på mat . Kram

2009-10-15 @ 20:05:29

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0